Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Member Kawaii797Female/France Groups :iconutopiarp: UtopiaRP
Il était une fin..
Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 535 Deviations 13,076 Comments 16,785 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Donate

Kawaii797 has started a donation pool!
608 / 1,500
Un petit point plus un petit point plus un petit point font beaucoup de point o/

You must be logged in to donate.

Activity


So, I'll certainly try to do some aquarelle to train myself -and to try to progress my stupid art style-, and, hum, for the moment, like everything that I do, I think that my ocs are bullshit and totaly non-original /ahahahahahah it's make me so angry srsly ahahahha/ andIwanttodootherthingthatmyownso

So, if you are interested, welp I can try to do one of your character in aquarelle, just give meh your reference.

Also, I"ll say it but maybe I'll don't you your request, I prefer say it...and sorry If I don't...

Have a good day~

PS: sorry for the "spam", have to repoost it ;v;"
   
Telena Talksprite
Geez, finally manage to finish this shit e - e-

So, yay, I don't know how to correctly draw a kid, but, anyway, here is my lil' Telena's talksprite, hum, anything more to say I guess- e ^ e

Ah yes, normally there would have been way more "version" ( stick tongue out, sad, "FIREEEEEE WAWAWAWA") but, hum, was kind of lazy ? Or I tried them and it was really bad so upupu ...or I just totaly forget to do them *roll away*

If ya have some advise, for, idk, advise welp, it would be, good ? ;v;/ I am kind in the pass that I think that's my art suck so I just want to improve, so, critices are okay (if they are constructive of courssee)

separated vers heeeeeeere :  thefrenchiesfantrolls.tumblr.c…
Loading...
Maxime The Axolotl by Kawaii797
Maxime The Axolotl
Yay, another "oc", that I'll certainly don't use, yay yay, anywaayyyy, just wanted, to, hum...Idon'tthinkthatit'sanFurrybutwhatever, do this ? Idk, I like axolt so why not doing one, I also wanted to try to do an Rain Frog or an Ligre (geez I love so much this animal nomnomnomedfrgt even if I know that it is an hybrid) but, welp, will think abboouuttt iiitt, I just wanted to train myself in chibi sooo, will think about it. (and yes no color, cause, welp, I have to find an better one- shitty color style yay yay)

Geez, even if I can't do "anything" with him I still want to keep it aahhh..

And yes, his eyes are hella creepy, but it's was even worse at the begginer ahhh
Loading...
-C- Talkspirtep.1
So yay, for :icontwilit-darkness: hope you'll like it !

If anything bother you (color, expression, ect ect) don't be scare to say it I'll try to fix this !//

So, as you ask, neutral + angry and for the third one I tried an more "happy vers" and also I added blink, hope it is okay for you !! If you want the separated expression you just have to ask :

The other should be here this W-E/

Thanks you again for commission me and sorry for the delay ;v;
Loading...

deviantID

Kawaii797's Profile Picture
Kawaii797
France
I am Kawaii797 or Kawawa or Kawa' >8D I am a quite crazy guirl who like said weird thing o/
So, I'll certainly try to do some aquarelle to train myself -and to try to progress my stupid art style-, and, hum, for the moment, like everything that I do, I think that my ocs are bullshit and totaly non-original /ahahahahahah it's make me so angry srsly ahahahha/ andIwanttodootherthingthatmyownso

So, if you are interested, welp I can try to do one of your character in aquarelle, just give meh your reference.

Also, I"ll say it but maybe I'll don't you your request, I prefer say it...and sorry If I don't...

Have a good day~

PS: sorry for the "spam", have to repoost it ;v;"
   

AdCast - Ads from the Community

Groups

Friends

Comments


Add a Comment:
 
:iconaleexiss:
Aleexiss Featured By Owner 6 days ago
Merci du faav ;v;
Reply
:iconkawaii797:
Kawaii797 Featured By Owner 4 days ago
De rien !
Et merci pour le watch tho ;v;
Reply
:iconaleexiss:
Aleexiss Featured By Owner 4 days ago
Tout mon plaisir ;v;
Reply
:iconhoshinodestiny:
HoshinoDestiny Featured By Owner Jan 15, 2015  Hobbyist General Artist
Thanks for the fav!
Reply
:iconkawaii797:
Kawaii797 Featured By Owner Jan 17, 2015
Welcome as alwayyyss !!!  e u e
Reply
:iconrainy-potato:
rainy-potato Featured By Owner Jan 14, 2015
merci bcp pour le fave et le watch!!
ta galerie est super chou et tes fantroll ont l'air adorable ;u;
Reply
:iconkawaii797:
Kawaii797 Featured By Owner Jan 14, 2015
De rien ! Et je retourne aussi ce que tu vient de dire d'ailleurs ;v;//-
Oh, et merci beaucoup ;v; ! Mais fais attention, les apparences sont parfois trompeuse //VLAN

Dans tous les cas je veux juste te dire que j'adore, non j'admire énormément ton style de dessin vuala *retourne se cacher dans l'ombre*
Reply
:iconrainy-potato:
rainy-potato Featured By Owner Jan 15, 2015
aww ;u;
hehe je me doute bien!! ; ) mais j'aime bcp les designs que tu leur a donner, j'suis curieuse d'en soir plus sur eux! ;u; oui j'aime bcp connaitre les ocs des gens ahaha fhfhd

omg ;u;;;;♥ merci c'est?? VRAIMENT GENTIL DE TA PART AAA
ET PART PAS TE CACHER OMGG reste là et peut etre dessinons ensemble *u*
Reply
:iconkawaii797:
Kawaii797 Featured By Owner Jan 17, 2015
Oh je peux te comprendre, moi aussi j'adore en savoir plus sur les ocs des autres zer'(g-tyhg

Mais oui c'est vrai !!! ** Just look at your art srsly defrgt-ygfdvgtry *roll away*
URG OKAY OKAY RIGHT, et ça serait avec plaisir ;v; 
Reply
(1 Reply)
:iconfraizstudio:
FraizStudio Featured By Owner Jan 13, 2015
Merci pour le faaaav  ! eue
Reply
Add a Comment: